Pages

Ahad

Chocolate Al-Syifa

Fadilat Kismis Doa: Kenapa doa seseorang itu tidak dimakbulkan atau tidak diterima Allah? Proses untuk menyediakan “Kismis Doa” ini dibuat oleh orang yang alim dalam ilmu agama berperibadi yang amat baik ,sentiasa bersandarkankan kepada Al-Quran dan Al-Hadis dalam kehidupan setiap hari. Boleh dikatakan orang yang menyediakan “Kismis Doa” ini mustajab doanya iaitu berpandukan kepada pengalaman yang lepas. Dengan itu tidak hairanlah berkat doa yang dibacakan kepada kismis yang terdapat di dalam coklat ini, ramai yang telah berubah daripada budipekerti yang buruk kepada peribadi yang mulia.

Diantara perubahan yang dapat dilihat ialah:

1.         Daripada sikap suka melawan ibubapa, berubah menjadi taat dan menghormati ibubapa.

2.         Menjadi seseorang itu rajin mengerjakan solat dan amal soleh.

3.         Menjadi seseorang itu jujur, amanah dan bertanggungjawab pada diri sendiri.

4.         Mudah memahami terhadap pelajaran ‘Hati jadi terang’ factor utama boleh berjaya dalam pelajaran dan kehidupan.

PERINGATAN PENTING

Dua kemungkinan akan berlaku kepada sesiapa sahaja yanh memakan coklat ini, dengan kismis doa dan dengan izin Allah S.W.T.

1.         Terus berubah sikap kearah kebaikan. Biasanya akan berlaku jika anak-anak dididik dan diberi nasihat dengan lemah lembut, oleh ibubapa. Didikan tanpa kekerasan iaitu penuh dengan hikmah.

2.         Anak anda akan berubah tetapi mengambil masa. Inilah akibat atau kesan didikan anda yang selalu berkasar dan selalu sumpah seranah pada anak. Insyaalah boleh berubah dengan berkat doa pada “Kismis Doa”ini. Tetapi mengambil masa dan ubahlah cara mendidik anak kepada lebih berdeplomasi.

Perangai atau peribadi yang baik amat penting dalam diri setiap insan. Tiada gunanya cemerlang di dalam pelajaran atau kerjaya TETAPI memiliki peribadi yang buruk.

Coklat ini ”Untuk Semua” muda atau dewasa. Yakinlah pada kekuasaan Allah yang mampu merubah sesuatu dengan ‘Doa’. Senjata orang mukmin adalah doa. Doa mustajab dari orang yang hampir dengannya. Sehebat manapun manusia, kita tidak terlepas dari kekuasaan Allah. Bertawakallah kepadanya dalam berbagai cara

KEBAIKAN UNTUK JASMANI/TUBUH BADAN: Spirulina adalah makanan seimbang yang berkhasiat, kaya dengan vitamin yang diperlukan oleh badan manusia. Disamping pengambilan spirulina juga mampu menyembuhkan pelbagai jenis penyakit. Spirulins yang digunakan adalah diimport.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.